lördag 28 februari 2009

Underbar kväll:)

Lördagen började inte så bra när vi jobbade med laget på stan. Vi var uppdelade i 4 grupper och utplacerade på ica kvantum, gallerian, småstaden och coop. Jag hamnade på coop, där vi sålde årskort till våra hemma matcher i sommar, gick inte så bra, så var lite besviken. Men kvällen har varit jättebra så här långt. Min underbara pojkvän bjöd mej på olden dragon, där jag åt min favvorätt...black and white, mums och Tomas tog en plankstek. Dessvärre var inte bordet bredvid nöjda med maten. Gubben vid bordet insisterade på att han inte åt en renfilé utan något annat och förde ett ganska aggresivt samtal med chefen så då for vi, men jag har äntligen hittat min kisse. En supersöt blandras som jag ska hämta i Umeå under påsken,`"endast" 2000kr, men det är hon nog värd, supersöt :)
Nu ska jag bara chilla och försöka bryta ner oxfilén så att jag rymmer lite chips och sen en massa vatten, så jag orkar speinga mkt på matchen imorgon :)
Nästa helg är det äntligen lagfest, som jag längtar. ( gubben sitter och dricker öl och myser just nu )
Men nästa helg är det min tur...
puss å kram på er.

Inga kommentarer: