måndag 2 februari 2009

Match

Ojojoj, vad jag har sovit dåligt i natt ( natten mot söndag )
Anledningen till det var att vi spelade match idag mot min gamla klubb, och jag ville verkligen vinna den matchen. Var så himla nervös...
Det började inte så bra, låg under me 1-0 efter första halvlek. Men sen i andra ryckte vi upp oss och hittade ett spel.
Vi pressade på och det lönade sej, för på en hörna jag slog kunde Marie nicka in 1-1, och sen i den 72:minuten fick jag göra det avgörande målet. Det var så skönt att se att vi kan bjuda upp till match mot dom allsvenska lagen. En bra värdemätare för fortsättningen :)
Nu är jag helt död i kroppen så jag ska bara lägga mej och slappa nu..behöver krafter imorgon då vi ÄNTLIGEN får nycklarna till våran lägenhet så det blir mkt bära imorgon.
Tack för mej, och på återseende :)

1 kommentar:

J sa...

Härligt häreligt! Och att du gjorde avgörande, najs!! ;) hehe.. NU ska jag läsa ditt övre inlägg.. PUSS (for now)