fredag 13 februari 2009

Ojoj,vilken vecka...

Den här veckan har varit så otroligt jobbig, träningsmessigt.

Var ju sjuk hela förra veckan och sen måndag var vi i arcushallaen och tränade fotboll i 1 1/2 timme, efter det körde vi löpning i 30 min 400 m intervaller..hur jobbigt som helst sen fick jag veta att vi även skulle ha fystester denna vecka. så tisdag morgon åkte vi till step in och körde ben tester med vikter och på eftermiddagen hade vi fotboll och löpning. Onsdag arcusträning igen och löpningen efteråt. Igår ( torsdag ) var det dags för löptestestet och därefter fotboll och idag avslutade vi testerna med överkropps testerna så nu har vi äntligen avslutat den jobbiga veckan. Eller vi har ju en värdemätare på söndag då vi ska spela tränigsmatch mot världens bästa lag UIK. Det blir intressant. Får se om man får spela, har ju varit sjuk så. Men det känns som att man iáf har fått lite muskler i veckan, så ont som jag har i kroppen. :P



Lägenheten börjar se helt okej ut, har packat upp alla kartonger, nu behövs bara lite möbler att ställa alla grejer i så är man klar :)

Fick veta idag att på måndag kommer dom och gör om våran hemska toalett ochså, det blir ju klockers.

Nu ska jag besöka stan mend min köra sambo och äta lunch.

1 kommentar:

J sa...

Skönt att du fått veta om toan!!! :D sweeet.. Hoppas träningen går bra nu.. PUSS