torsdag 5 februari 2009

Finaly!!!

Så är tapetseringen äntligen klar :) Svärföräldrarna och min kära sambo gjorde ett bra jobb, själv låg man hemma på soffan och såg på Top model. Är inte friska än :S Kan nog säga att det är värre idag än det var igår...
Hoppas det känns bättre i morgon så jag orkar dona på i läggan, för jag vill verkligen flytta in nu.
Förra veckan bokade jag klipptid till idag, men mådde pyton i morse så jag övervägde att avboka, men så tänkte jag att gör jag inte detta nu så kommer jag inte ta tag i det igen, så jag steg upp sminkade mej och försökte att inte se ut som om jag var döende och åkte in till stan. När jag var klar var jag helt färdig så jag åkte hem och bäddade ner mej.
Men jag är glad att jag pallrade mej till salongen, för oj vad nött hår jag hade, och nu efter klippningen så är det sååå mjukt. Kände mej som en riktigt het tjej som man kan se på hår reklamen för en stund, tills jag tittade mej i spegeln då jag kom hem. Håret var superfint, men näsan rann och ögonen var rödsprängde, men va fasen, fick känna mej fräsch medan jag gick från salongen till bilen iaf :)
och hinner jag bli frisk innan helgen så ska jag göra mej en drink, klä upp mej och bara njuta av hur skönt det är att vara frisk och få känna sej fräsch:P
God natt på er.

4 kommentarer:

J sa...

Klippning ja, det skulle man behöva. Skönt att vara fräsch i håret iaf ;) Skoj med flytten imorgon, Piggna till bara! :) Hör av er om ni vill ha ass.. ;) PUSS

e|in sa...

Hej hej.. Hur är allt med dig? Roligt att ni blivit pite-bor nu, men vart är det ni har fått lägga? ;) Vad händer i helgen? Kramen!

J sa...

Hallo ;) Nu är det så att Sofia har kommit med en ny utmaning, och jag fick vara budet som sa det eftersom hon ej kan kommentera din blogg!! :P
PS. vi ska fixa det med kommentarerna! PUSSS gumman, går det bra idag??

Johanna sa...

Hej ´hej, sorry att jag inte har svarat, har haft en fullspäckad vecka.
JO, äntligen har man fått en lägenhet, den ligger på kolmilavägen, just nedangör ica supermarket. Nu i helgen ska jag spela match på söndag och imorgon åker jag till Skellefteå med några kompisar i laget för att schoppa och sen ska vi på melodifestivalen :)
Vad ska du göra?
puss