torsdag 26 februari 2009

Nodo

Har just kommit hem från en supertrevlig kväll me pitebrudarna på Nodo. Har verkligen pratat om allt mellan himmel och jord. Hur kul som helst.
Sen har jag lärt mej en sak ikväll... Johanna ska inte dricka latte alltför sent på kvällen efter en hård träning, då blir hon speedad :P Men det var det värt, kände mej lite full faktiskt :)
Jonna, jag och Sofia åkte samma bil och när jag skulle kliva ut frågade jag om det fanns nått sätt att få bort lite av koffeinet ur kroppen, då Jonna sa att jag skulle dricka ett glas med vatten, salt och peppar...som tur ät sa hon att hon skojade, kunde ha gått illa annars, men det hade kanske blivit ett roligt blogg inlägg :P
Ser fram emot nästa vecka då det blir en upptakts träff igen för skvaller och skratt :)
kram på er alla och tack till ni brudar på Nodo, superskoj :)

2 kommentarer:

J sa...

HIhihihi, fniss. Att du inte provade ;)
Hades uper trevligt och många bok tips, man ska bara hinna läsa dem!! Hmm. God natt! :)

e|in sa...

Man tackar själv :) Roligt att du kunde joina! =) Ses om it annat till veckan ;)