tisdag 3 februari 2009

Fyyy

Steg upp i morse klockan 07.00 för att åka och morgonträna. Men kroppen var inte vaken och jag kände mej inte riktigt fräsch. Hade ont i halsen och i huvudet, men dum som man kan vara så tänkte jag att halsen skulle bli bättre om jag tränade och huvudvärken berodde på att jag hade sovit så lite. Ibland kan faktiska det bli bättre i halsen om man tränar, men ibland får det motsatt effekt.
Det är lätt att vara efterklok, nu ligger jag nerbäddad i sängen i min skabbiga mjukisdress, fett håt och finnig hy. Känner mej sådär "fräsch"som man kan göra ibland, ni vet :P
Passade på att googla lite alltmöjligt och kom in på kändisar och deras bilder, dom såg oförskämt bra ut, och det ville jag inte se idag så skrev in "osminkade kändisar" och sökte. Det jag fann fick mej att må så mkt bättre. Wow, dom har inte alls fin hy, och perfekt hår, tvärt om.. det jag fick se fick mej faktiskt att känna mej riktigt fin ändå...skönt :P
Nä, nu ska jag sova och kurera mej så man orkar åka och fixa i lägenheten ikväll.
Det var allt..

1 kommentar:

J sa...

Haha, bra sätt att känna sig bättre ;) hehe