måndag 23 februari 2009

Så var man äldre då.

Vad är de tför en dag, är det en vanlig dag...nej det är ingen vanlig dag, för det är Johannas födelsedag, hurra hurra hurra.
Imorse när jag vaknade hade jag riktigt ont i kroppen, säkert beroende på alla matcher i helgen, men kunde inte låta bli att tänka på att jag faktiskt blev ett helt år äldre, och att det kunde vara en anledning till min värkande kropp:P
Fick ett sms av mamma där hon skrev att jag skulle gå in på blocket, vilket jag gjorde där det hade kommit bilder på kattungar, kanske ett tecken att dom är hämtklara just idag då jag fyller år, jag har ringt hela morgonen, men jag har inte fått tag i tjejen som säljer dom. Skulle vilja åka och titta på dom. Hoppas hon svara på mitt mail.
Tänk om jag har en kisse katt ikväll :D
Sen har min underbara pojkvän lovat att bjuda mej på middag på Golden dragon imorgon kväll...mysigt. Hade bara önskat att min familj kunde vara här och fira min födelsedag. Det är sådana här dagar man saknar tänker extra mkt på dom.
Backa to work.....bye bye

3 kommentarer:

e|in sa...

GRATTIS Johanna :) Vad roligt att även du har fått en egen alldeles speciell dag :) hehe.. Hoppas den blir underbar! Kram!

Janni sa...

Hej Johanna, snubblade in på din blogg via Jonna :) Grattis i efterskott!

Min katt hemma hos ma o pa fick kissemissar idag, och deras andra katt är också med barn, hehe. Hör av dig om du är intresserad av en lurvtuss :) Kram

Johanna sa...

hej och tack så mkt:)
jamen guu, jag vill så gärna ha en kissemiss, har varit ute på blocket i flera veckor och letat,en lurvig sak...du har inga bilder på dom isf får du hemskt gärna skicka några bilder på min hotmail johannalindahl1@hotmail.com
Har ni redan tingat bort dom och när är dom redo att lämna boet???
kram kram