måndag 2 februari 2009

ÄNTLIGEN

God morgon på er alla, för visst är det en god morgon:) Idag får vi äntligen nycklarna till våran lägenhet. Det har varit sååååå jobbigt... först pendlade jag varje dag från Skellefteå från 1 december till den 19 januari för att träna med Piteå och då började jag jobba 07.00 och slutade 14.30,då åkte jag direkt till Piteå, tränade och sedan hem. Sen flyttade vi alla grejer till Tomas föräldrars garage där vi har haft alla grejer i en enda röra, och idag får vi äntligen nycklarna. Vaknade 08.30 idag och kan inte somna om pga. att jag är sååå exalterad på flytten:)
Var bara tvungen att skriva att flyttdagen ÄNTLIGEN är här :D
Tack för mej...hej då!

2 kommentarer:

J sa...

Hejja hejja! Hoppas allt går fint.. ;) Och att ni har nog med bär hjälp. Annars hade jag kunn ahjälpa till.. dock lite sent nu kankse :S JAJA vi ses PUSS PUSS..

J sa...

Mmm jag vet. Man vill göra allt direkt och jag kan inte göra allt som jag vill själv. Behöver hjälp med vissa saker. Men nu är pappa kontaktad och bollen i rullning så vi får se :) Hoppas träning och tapetsering går bra nu då! :) PUss och kram..