måndag 2 mars 2009

Vad hände???:D

Ska alldeles starax åka på jobbet, men igår hittade Tomas en kisse på blocket, en grå hona här i Piteå och han sa att vi kunde fara och titta på den, så vad hände??? Först fick jag tjata till mej en katt och nu helt plötsligt går han med på 2 katter :) Får se om den finns kvar...hoppas!
Imorse när jag vaknade märkte jag att Tomas inte har sovit i sängen i natt och jag tänkte att han måste ha somnat på soffan, mycket riktigt, jag fann honom på soffan nyss, men inte för att han hade somnat där, utan han har mått pyton i natt, men han har iaf inte spytt än..vill inte ha magsjuka. Den går för fullt och det orkar jag inte med, och åker han dit så står jag säkert näst på tur:S
Så kanske är bra att få komma ut från lägenheten ett tag...
Nu ska jag åka iväg och jobba....
hare gött....

2 kommentarer:

J sa...

Du är utmanad, kolla bloggen ;) PUSS

J sa...

Ojjj så roligt :)