söndag 1 februari 2009

Bio kväll

Idag har jag inte gjort mkt som vanligt när man inte jobbar bara legat hemma hos svärföräldrarna och tittat på vänner och sett fotboll. när jag ligger och storbölar i det sista avsnittet kommer Tomas och frågar om vi ska bege oss neråt stan för att gå på bio. Sagt och gjort..när vi klev ut genom dörren möttes vi av 10 minus!! ( Vad hände ) igår var det ju så skönt ute. När vi kommer till bion möter vi upp Peter, Falle, Jon, Grebban och Anna. Vi hämtar ut biljetterna och sen beställer jag, Tomas och Falle en stor popcorn. Men den var nästan slut när vi äntligen fick komma in i bio salongen, iaf för Tomas och Falle, jag lyckades lägga band på mitt ätande för att ha något till filmen. Valkyrie, hette filmen vi såg och såhär i efterhand hade jag inte betalat 85 kr för att se den, trodde att det skulle vara mer action än det var.
Men men, det är inget att göra åt, pengarna är spenderade och får väl se det på den ljusa sidan...tack vara bio besöket så har jag ju iaf gjort något idag :P

6 kommentarer:

fru stenberg. sa...

Oh, så trevligt att du har börjat blogga! Spännande att följa! Kram.

J sa...

Jasså ni var också och såg bion. SKoj ;) Haha. VAd har ni gjort som mest idag då? PUSS

Johanna sa...

jajamensan, det var vi, men inte vet jag om den var så bra...
Har just kommit hem från matchen mot min gamla klubb som vi vann :)
vad har du gjort idag?? varit bakis?? :P

Johanna sa...

jajamensan, det är allas våran kära Jonna som fått mej att börja..
Ska försöka blogga varje dag, men mina dagar ser ganska likadana ut, så kanske inte blir alltför intressant :P
kramen

J sa...

JAAAA! Gud va skönt det måste ha känts ;) Idag har vi varit och åkt pulka.. Mysigt :)
Händer i veckan, mkt foltboll? PUSS

Johanna sa...

jo,hur skönt som helst :)
jo,vi har alltid mkt fotboll,men i veckan blir det ju även flytt. som du vet så kommer vi att måsta lösa det här med vardagsrummet.
ska bli spännande att se hur fint vi kan få det...kram