lördag 7 mars 2009

ÄNTLIGEN 2

Mitt förra inlägg blev bara en överskrift eftersom kissekatten verkligen gillar att trycka på tangenterna...hopplös, men såååååå underbar:)
Idag skulle vi spela match i Luleå klockan 4, men jag, Maria och Linnea skulle inte vara med, pga småskador, så på gymmet i morse bestämde vi att vi skulle åka upp och se matchen iaf, men i Norrfjärden började min mätare för motorn visa kokpunkten, och började lukta väldigt illa. Så vi körde in på statoil för att få hjälp och det fick vi, men sen startade bilen inte och den rykte riktigt mkt. Så det var bara att ringa Tomas så fick han hämta oss. Nu sitter jag här med kvällens första öl och väntar på mina resekompisar. Tänkte supa till innan vi åker vidare på våran första lagfest för i år, och jag är så taggad, fast lite nervös därav att vi ska supa till och inte bara ta en öl. För idag ska nämligen alla nya spelare för i år bli inkilade och vi har ingen aning om vad vi ska göra, det ända vi vet är att vi ska ta med oss valfria skor och alla andra utom jag ska ta med sej strumpbyxor! Hmmmm, ingen aning.
Men jag berättar imorgon ;)
puss på er

3 kommentarer:

J sa...

Ojså spännande med lagfesten :P Hopas ni har skoj ute, PUSS

J sa...

Nu är jag snart frisk igen så nu kan vi hitta på nått någon dag :) Wiie. PUSS

J sa...

"Återgå till inläggslista" Leta den knappen ;) HIHI!!