fredag 13 mars 2009

Oops, I did it again

Ja, eftersom jag är sämre än medel på att skriva i bloggen så ska jag lägga ner lite tid på det nu en sen fredagkväll i mars :)
i veckan har vi tränat som vanligt med laget, förutom mån och tis. då vi åkte till Öjebyns badhus för vattengympa. På måndagen skulle vi använda oss av ett redskap dom kallade för en cykel, men jag skulle kalla det en stång med två flyt kuddar. Vi märkte snabbt att det inte var någon nybörjar kurs. N'r vi bara satt på dom och trampade vatten tänkte vi...ojoj, det här var ju inget, men när vi sen skulle stå på dom...shit..det var svårt...till en början skrattade man mest åt sej själv och alla andra som svalde en hel del vatten, men sen kom tjurskallarna fram och man blev bara förbannad. suck....aldrig mer...
På jobbet i veckan har det inte varit någon lyckad vecka, min kompanjon Maria var sjuk två dagar så jag fick jobba hemifrån och ringa runt för att jaga sponsorer och det var inte enkelt, så mkt lättare att få fram sitt budskap om man får träffa personerna i fråga.
på schopping fronten har det gått desto bättre, köpt inte ett, inte två, utan 3 skor...vad hände??Plus en fin sommarklänning på indiska och även ett par linne byxor från samma affär :)
Men ingenting för imorgon då jag ska följa me vännerna på schlager fest...och inte vilken schlager som helst, utan finalen, det ska bli superskoj...lär ju dröja tills man får dricka alkohol igen för nu drar fotbollen igång på allvar. På torsdag åker vi till Stockholm för att spela matcher mot Djurgården, samt Aik. Kommer hem på söndag. Fick se vilka jag skulle bo med i laget under helgen och det kommer ju två kanadensiskor som ansluter till oss i laget just den helgen, och jag ska bo med en av dom...måste träna upp engelskan, den är lite ringrostig :P
Idag när jag var på jobbet ringde min älskade och sa att kissekatten hade vält min stora fina svarta kruka så den gått sönder, då var hon inte dyr, men nu när hon ligger här på soffan och kurrar så är hon så fin:)
På söndag ska vi åka och hämta kisse nr två som bara kommer vara 10 veckor gammal (lillan) så då får jag ta bort alla sköra saker, eftersom det kan gå vilt till när kattungar leker, lr bråkar (som dom nog kommer göra i början)
Ha en trevlig kväll.....
kram kram

1 kommentar:

J sa...

Ojdu nu fick man en hel update på vad du har hållt på med, verkligen ;) Ska bli skoj idag.. Lär väll ringa på en stund elelr nått.. PUSS