onsdag 18 mars 2009

Stockholm nästa :)

Imorgon bär det av till Stockholm på träningsläger där vi förutom träna ska möta Allsvenskt motstånd i form av Djurgården och AIK. Det ska bli så skoj att få göra något nytt efter den jobbiga försesongen och även svetsa gruppen :) Ett stort plus är ju att vi får en ledig eftermiddag att göra vad vi vill.....SHOPPA :)
Åker imorgon och kommer hem på söndag kväll...gu va skoj vi ska ha, sen har Mimmi och Sessan blivit kompisar så man behöver inte vara orolig för dom.
Ska försöka hitta en present i Sthlm till min käresta som blir 26 på måndag.
puss puss

2 kommentarer:

J sa...

Ohh så skojigt! Du har säkert haft det super, hörde lite att du hunnit shoppa också, najs ;) Hihi. får höras till veckan. PUSS

Johanna sa...

Jo jag har haft det riktigt bra :)
Jo, jag har ju det, så nu är man typ pank, men det var det värt :)
Du måste komma å se allt fint jag har inhandlat :)
Nu ska jag umgås me min sambo som blir äldre idag...
puss puss