måndag 16 mars 2009

Orolig "mamma"

Sitter i soffan nu me främmen... Linnea Maria och Marias kille. Vi sitter i soffan och tittar på den avgörande matchen mellan Skellefteå Aik och Linköping ( hockey) Jag är så intresserad att jag väljer att blogga :P
Men jag är så orolig för lilla Mimmi, hon mår inge bra, äter inget, dricker inget och sover hela tiden. Sen har hon spytt 3 gånger :S Blir vetrinären imorgon tror jag. Haha, man blir som mammig :P
Men Mimmi har inte varit glad åt det nya tillskottet Sessan. Men det är jag, hon är såååå go, dock har jag dåligt samvete pga att Mimmi är så nere.
Näe, nu ska jag vara lite social.
hare fin fint.

4 kommentarer:

e|in sa...

Hoppas hon börjar må bättre.. Å kanske ffa. att allt är bra med dej?! =) Å tack för senast föresten, det får vi göra om! Kram!

J sa...

Riktigt spännande var ju matchen... Kan ju inte säga att du inte tyckte det då det blev förlängning??!! :D

Johanna sa...

Haha, näe det kan jag ju inte...satt som på nålar och levde mej verkligen in i matchen. En riktig adrenalin kick:)
puss

Johanna sa...

Jomen Mimmi mår bra nu, måste varit nå dåligt hon ätit.
Jo, absolut, det får vi göra om, hade supertrevligt :)
kram å puss