måndag 23 mars 2009

Äntligen hemma...

Jaha, så var man utan pengar då och det beror på att Johanna har gjort schtaaaan i vår huvudstan. Detta har inhandlats:
* 2 st kjolar
* 1 klänning
* 3 schalar
* 2 st böcker
* 1 väska
* 1 tröja
* 1 t-shirt
* Ett par strumpbyxor
* Ett par skor
Jag tror det var allt och ändå har man mindre pengar än vad jag borde när jag räknat efter, jamen hmmm..javisst ja, har köpt 2 linnen och sex påar skor på 2 veckor, vad ände??? :O
Så Jonna, du får jobba på...du ligger lite efter nu :P

Men jag har haft det så kul i Stockholm med tjejerna :) Vi har verkligen kommit varandra nära nu. Det enda jag har att klaga på var vandrar hemmet vi bodde på. Vi trängdes ihop 4 och 4 i ett rum på 8 kvadrat och vånings sängarna vi låg på var nog det oskönaste jag har legat på i hela mitt liv. Har haft såååå ont i ryggen för att inte tala om hur varmt det var på nätterna. Sen var det ett rum som vaknade upp på fredag morgonen med myror på rummet och Emma väcktes av en myra som sprang över hennes panna...fyyyyyy
Så dom j*vla lyckostarna fick byta upp sej och flytta in i andra änden av vandrar hemmet som var ett hotell, dom hade en egen toalett och tv. Så det var ju kul för dom, jag är inte bitter :p
Men när man bor sådär så uppskattar men att komma hem :)
kram på er.

1 kommentar:

J sa...

Jag VET! Ojojoj måste jobba på ;) hehe. PUSS gumman, hitta på nått! ;)