torsdag 2 april 2009

Vinst:)

Igår var det dags för premiär matchen i allsvenskan för Pif damlag. Och det kunde inte ha börja bättre. Vi fick göra mål i den 23 sekunden ( lr det hade varit lite roligare om jag hade gjort målet och inte skjutit i stolpen ) Men nu sköt June in returen så det blev ju bra ändå. Även om jag helst hade velat göra det förlösande målet. Men oj vilken jobbig match det blev, och den var inte bra från nått av lagen. Att vi ändå lyckas göra 3 mål är så bra, blir glad bara jag tänker på det :)
Och gudarna ska veta att det känns i kroppen iidag, gu vad ont jag har, men trots smärtan var det träning idag igen och då hade vi löpning, inte skoj, men sån är fotbollen.
Nu laddar vi redan för match igen på lördag borta mot Djurgården, så ingen ro ingen rast kan man väl säga.
Då måste jag lämna mina tre älsklingar hemma. Hoppas dom klarar sig utan mami :P
puss på er brudar

2 kommentarer:

e|in sa...

Grattis till första vinsten ;) mycket tråkigt att du inte fick sätta första dock, men huvudsaken är väl att ni vinner :) fortsätt i samma spår! Kram

Sandra L sa...

Grattis till vinsten Johanna :) var och kikade på matchen..å höll på å få lite hjärtinfarkt ibland..men de slutade ju bra med 3-0, så de var ju bra :) Nu får ni fortsätta med vinst mot Djurgården! Kör järnet..ska hålla tummarna att du får sätta en boll på matchen!